De kernen vinden

Eenpersoonsmerk worden doe je door stap voor stap steeds je eigen waarheid en waarden te (her)ontdekken en in kristalheldere bewoordingen vast te leggen. Dit is immers het uitgangspunt: jij bent je merk. Dat merk mag geen bedenksel zijn - mensen verlangen immers naar waarachtigheid. Net zoals ze liever luisteren naar je authentieke verhaal dan naar een correct verkooppraatje. Een sterk en dus succesvol Eenpersoonmerk is het merk van een mens met een missie: een ondernemer die echt iets wil betekenen. Tijdens de LanceerDag vind je alle kernen van je merk en ontdek je hoe alles een krachtig, uniek, congruent en aanstekelijk geheel vormt waarmee je je écht onderscheidt - terwijl het voor jezelf ook een geweldige, blijvende inspiratiebron is. Je leven en werken als merk kan beginnen!

De belangrijkste vondst. In de training zul je, misschien tot je verbazing, een
bijzondere ontdekking doen. En die is, dat je in feite het grootste deel van je leven al bewust en onbewust bezig bent met een thema, dat belangrijker is dan alle andere. In je persoonlijke leven, maar net zozeer in je werk. Het is verbluffend om mee te maken wat er dan gebeurt: ineens lijken alle kwartjes tegelijk te vallen. In het verleden en het heden. Terwijl je ook weet waar je in de toekomst je missie, je echte betekenis voor anderen (en ook voor jezelf) ligt. Want dat thema, is het thema van je merk.  
 

DE LANCEERDAG:

ONTDEKKEN, POLIJSTEN, GAAN

Stap 1: weten wie je bent. Wat zijn de meest uitgesproken eigenschappen die je uniek maken, die je signatuur geven? Aan welke moet je, in het licht van de volgende stappen, wellicht werken?


Stap 2: weten wat je kunt. Waarin ben je misschien wel beter in dan wie ook?


Stap 3: weten wat je wilt. Waar gaat je hart sneller van kloppen, je adrenaline van stromen, wat maakt je echt gelukkig in werk en werken?


Stap 4: je ware drijfveer ontdekken. De kern van je merk, de kern van je verhaal, de kern van wat je gaande houdt.


Stap 5: je missie formuleren. We schrijven samen een missie die niet alleen een belofte is aan je klanten van vandaag en morgen, maar die ook een opdracht aan jezelf is.


Stap 6: naam maken. Hoe maak je naam als Eenpersoonsmerk? Om te beginnen door een naam voor je merk te kiezen die meteen staat als een huis. Om daarna je persoonlijke, authentieke merk-verhaal te componeren, dat elk CV doet verbleken.

Begin       Het Boek       De LanceerDag       Deelnemen       Recensies       Het Vervolg       Persoonlijk Traject       Filmproducties      Blog       Contact