Begin       Het Boek       De LanceerDag       Deelnemen       Recensies       Het Vervolg       Persoonlijk Traject       Filmproducties      Blog       Contact

 

Op veler verzoek: de vervolgtrainingen

Na de LanceerDag Eenpersoonsmerk Worden, die je je eigen authentieke merkthema, een unieke Missie en een echt onderscheidend merkverhaal oplevert, is het tijd om je merk in de praktijk tot leven te brengen. Hoewel je vanaf hier heel veel zelf kunt doen en ontwikkelen, zijn er altijd dingen waar je wat hulp bij kunt gebruiken. Gebaseerd op de hulpvragen van volgers van de Lanceerdagen heb ik drie Masterclasses ontwikkeld, die de drie moeilijkste terreinen voor Eenpersoonsmerken onder de loep nemen.

Maak er een reünie van!

De M
asterclasses zijn alleen te volgen door Eenpersoonsmerken die eerder de LanceerDag volgden. Niet om te discrimineren, maar omdat het goed is en vooral ook heel praktisch om door te kunnen borduren op de eerdere definities. Dat bespaart tijd en verhoogt de effectiviteit. Want daar gaat het uiteindelijk wel om: het rendement dat je uit je investering haalt.


Het leukst is het dan natuurlijk om met je lanceergenoten samen te komen, te horen hoe het gaat en elkaar te helpen nieuwe stappen te zetten om je Eenpersoonsmerken nog sterker in de markt te zetten. Maak er een reünie van! Wil je je collega-eenpersoonsmerken beanderen voor een gezamenlijke Masterclass maar mocht je onverhoopt hun e-mailadressen niet meer hebben, laat me dit dan even weten. De datum voor de Masterclass naar jullie keuze bepalen we in overleg.

 

DE MASTERCLASSES:

VOORTBOUWEN, UITBOUWEN

Masterclass 1: Stroomlijnen

Kiezen is moeilijk. Want het betekent ook: loslaten, afscheid nemen. Het goede nieuws is dat je als kersvers Eenpersoonsmerk vooral vaarwel zegt tegen alles dat veel energie kost en weinig oplevert in termen van energie en inkomsten. In de training hakken we samen stevige knopen door. Misschien komt het tot het veranderen van de naam van je merk. We nemen je klanten onder de loep en kijken welk type energetisch en economisch het aantrekkelijkst is. En tegen welk type je beter gedag kunt zeggen. Vraag na vraag wordt je merk zo scherper, consistenter, krachtiger en geloofwaardiger. Duur van de training: 4-5 uur. Kosten: € 225,= excl. BTW. Klik hier om je aan te melden.


Masterclass 2: Innoveren

Heel veel ZZP’ers maken de fout pas over vernieuwing na te gaan denken als hun opdrachtportefeuille leeg is. Eenpersoonsmerken zijn altijd met vernieuwing bezig. In dit tweede onderdeel van de training leer je de kunst van vernieuwend denken. Waar moet je naar kijken? Waar zoek je en vind je nieuwe kansen? Wat gebeurt er als je echt buiten de kaders treedt? Gegarandeerd (ja, gegarandeerd!) dat we samen ter plekke een nieuw idee bedenken. Een nieuwe dienst of product, een nieuwe doelgroep, een nieuwe manier van jezelf presenteren, een nieuw verdienmodel: het kan allemaal. Een echt goed idee kan je omzet een enorme impuls geven. En dan is deze training natuurlijk een hele goede investering. Kosten:  € 225,= excl. BTW. Klik hier om je aan te melden.


Masterclass 3: Acquireren met instant Klik

Het werven van nieuwe klanten: veel ZZP’ers hebben er moeite mee - of zelfs een grondige hekel aan. Niet meer na het volgen van deze even vermakelijk als leerzame Masterclass, waarbij het erom gaat zo snel mogelijk een klik te veroorzaken. 80% van ons oordeel baseren we namelijk op een gevoel van klik - en maar 20% op de inhoud! Je leert jezelf ‘te verkopen’ aan vier verschillende klantentypes, die alle vier om een totaal verschillende benadering vragen. En je leert uiteraard ook de types in een oogwenk te herkennen, zodat je je verhaal en manier van presenteren instant kunt aanpassen. Kosten:     € 225,= excl. BTW. Klik hier om je aan te melden.